|
K: PS3 Spil til børn på 5 - 7 år |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2015 kl. 16:52 |
Hej jeg har købt en PS3 til min søn i julegave, med en masse fedt udstyr og spil, spillene er dog i den noget voldsomme udgave :D, så vil gren gemme dem lidt og give ham nogle mere børnevenlige spil som ham og hans lillebror kan spille i juledagene :)
jeg har ikke det store kendskab til PS3 og de spil man kan købe, så har brug for jeres hjælp :) Jeg ved han er interesseret i følgende: Lego Spillene Specielt Marvel & Jurassicpark Rayman Disney Infinity Skylanders GTA Sly Cooper Crash Bandicoot kravet er at de skal være billige og virke skriv, hvad i ellers har :) Redigeret af Flarup - 25-November-2015 kl. 16:23 |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har drene på 9 og 11.... GTA er bestemt ikke børnevenligt ! ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |