|
K: Ram - 8 gb (2x4 gb) SO-DIMM DDR3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2015 kl. 14:38 |
Hej.
Inspireret af en lignende tråd herind, så søger jeg min. 8 gb ram (2x4 gb) DDR3 SO-DIMM 204 pin 1333 MHz til min macbook pro early 2011. Kom frisk med hvad i har, og hvor meget i vil have for det. Jeg søger evt. også en ny harddisk til computeren, da den nuværende ikke er helt stabil. Minimum 500 gb, helst 7200 rpm, men 5400 går an hvis prisen passer. Mvh. Redigeret af nexium - 17-Februar-2015 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jft. Kingstons RAM konfigurator, passer disse RAM til din Early 2011 MBP.
KTA-MB1333S/4G Koster ikke mange håndører ved bl.a. Proshop. Vil anbefale du finder en SSD istedet for en alm harddisk. Du kan bruge alm 9mm 2.5'' SATA
|
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Tak for svar. Men jeg synes nu det er lige pebret nok for én ram klods hos proshop. Tænkte derfor om der var nogen som lå inde med nogle lidt billigere.
mht harddisk, så venter jeg med at skifte til SSD. Redigeret af nexium - 17-Februar-2015 kl. 20:43 |
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Jeg kan se på mandag om jeg har nogen liggende det burde jeg have.
|
|
![]() |
|
Super. Det lyder godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |