|
K: Raspberry Pi, Harmony One, projektor og lærred. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 22:45 |
Raspberry'en skal være en model B.
Harmony One: Købte en ny på Logitech.dk for 625,- incl. porto, m. rabatkode. Hvis andre vil gøre det samme, kræver det kun en opringning til logitech, og spørge "Hvad er forskellen på Harmony One og Harmony One+" :) Projektoren skal være fuld HD, meget gerne en tw3200. Lærredet skal være minimum 100" 16/9 Jeg bor på Amager, men kører gerne efter det rigtige tilbud. Jylland har også interesse. Skriv hvad i har :) Redigeret af JayQ - 03-November-2012 kl. 10:51 |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lærredet skal være et rullelærred, i budget klassen :)
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Jeg har en Raspberry rev. B som kun lige har været tændt, men jeg må erkende at tiden med den slags legetøj er gået
;-) Den befinder sig i Ølstykke. Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Okay. Med 256 ram? Følger der noget med til den.
Vh. Jannik |
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Jeg har en fin, velholdt Harmony One tilovers da jeg har en Harmony Touch nu. Hvad vil du give for sådan en?
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Jeg har købt de to licensnøgler til mpeg2 og WVC1, de følger naturligvis med, eller er det kun papkassen med Blåbærtærten i :-) Jeg er ikke hjemme før på søndag, så jeg kan ikke checke mængden af RAM, men den er købt d. 17. september i år. Jeg ved ikke, hvornår de skiftede fra 256 til 512 MB RAM. (Jeg vidste heller ikke, at de havde gjort det :-) ) Mvh
|
|
![]() |
|
Danji Hvor gammel er den? Medfølger kvittering? Jeg kan købe en ny harmony one+ for 625 på logitech.dk incl. fragt med rabat kode. Så tænker en 200-300 kr. ?
Bedsted. Jeg tror heller ikke de har givet dem 512. Men mener den også fås med 128 :-) |
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Nypris på Logitech er 1250 for One+. Hvis du har en 50% rabatkode så brug den, for jeg sætter brugtprisen efter den almindelige nypris.
Med et bud på 2-300 kr er vi langt fra hinanden, så no deal. Beklager. Redigeret af danji - 02-November-2012 kl. 12:29 |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Alle kan få den rabat kode? Man skal bare ringe til dem. Men det er bare i orden :-)
|
|
![]() |
|
Badsted: Nu har jeg fundet ud af , at der findes en ny udgave med 512mb . Den koster 349 ,-
Hvad skal du have for din ?
|
|
![]() |
|
Nu søger jeg intet mere.
Raspberry Model B købt for 200,- Ny logitech Harmony One+ købt for 625,- på www.logitech.dk Tw3200 købt for 6990,- i Elgiganten 108" lærred 750,- i Elgiganten..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |