recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: RCA-kabel på 0,5 meter i Kbh-området
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: RCA-kabel på 0,5 meter i Kbh-området

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: RCA-kabel på 0,5 meter i Kbh-området
    Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:04
Nogen der har noget liggende?

Jeg tænker op til 500 kroners penge..
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:11
Jeg har fået en masse professionelle RCA-kabler i overskud da jeg er skifet til XLR. De måler 1,5 meter. Du kan få dem for en 10'er pr. mono-kabel hvis du selv kommer og henter. 
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Jeg har fået en masse professionelle RCA-kabler i overskud da jeg er skifet til XLR. De måler 1,5 meter. Du kan få dem for en 10'er pr. mono-kabel hvis du selv kommer og henter. 

Kan du komme nærmere ind på hvad det er for nogle?

Og hvor bor de, pt?
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:24
De har hjemme i Brøndby Strand. Det er studio-kabler jeg kan ikke se hvad de hedder da der står ikke noget på dem. De er ca. 5mm tykke og har sølv-stik. Jeg har også et sæt kabler af mærket Altai som jeg selv købte til ca. 500 kr. dengang jeg selv troede på, at der var forskel på resultatet. Du kan få lov at teste dem op mod hinanden, og hvis du kan udpeje dem i en blindtest, får du sgu også dem for en 10'er pr. mono kabel ;-)

Redigeret af dr gonzo - 04-Februar-2016 kl. 20:24
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu