|
K: RCA-kabel på 0,5 meter i Kbh-området |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2016 kl. 20:04 |
Nogen der har noget liggende?
Jeg tænker op til 500 kroners penge.. |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået en masse professionelle RCA-kabler i overskud da jeg er skifet til XLR. De måler 1,5 meter. Du kan få dem for en 10'er pr. mono-kabel hvis du selv kommer og henter.
|
|
![]() |
|
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
Kan du komme nærmere ind på hvad det er for nogle? Og hvor bor de, pt? |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
De har hjemme i Brøndby Strand. Det er studio-kabler jeg kan ikke se hvad de hedder da der står ikke noget på dem. De er ca. 5mm tykke og har sølv-stik. Jeg har også et sæt kabler af mærket Altai som jeg selv købte til ca. 500 kr. dengang jeg selv troede på, at der var forskel på resultatet. Du kan få lov at teste dem op mod hinanden, og hvis du kan udpeje dem i en blindtest, får du sgu også dem for en 10'er pr. mono kabel ;-)
Redigeret af dr gonzo - 04-Februar-2016 kl. 20:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |