recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Receiver (Evt. Onkyo 605)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Receiver (Evt. Onkyo 605)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Receiver (Evt. Onkyo 605)
    Sendt: 30-August-2012 kl. 11:50
Da min pioneer bliver hentet på fredag leder jeg efter en anden forstærker.
Jeg vil svært gerne have fat i en Onkyo tx-sr605 hvis der er en til salg, men alternativer kan også komme på tale. Jeg er ikke interesseret i at købe en Pioneer, men måske andre mærker. En Onkyo 705 er også interessant, afhængigt af prisen!
 
Byd løs :)
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 11:50
Der bumpes.
Til top
Mikkel A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 12:16
Jeg har en 605 i sølv som måske godt kunne være til salg... Hvad vil du give?
Står på Nørrebro...
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 12:40

I hvilken stand er den? Da jeg kommer fra Esbjerg skal den kunne sendes?

Redigeret:
Taget i betragtning hvad en 705 koster og hvad de nyere 607-608 koster så skal den længere ned. 
Men lad høre hvad prisen er. 


Redigeret af larsen_mgeic - 02-September-2012 kl. 16:22
Til top
Mikkel A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 14:58
Altså, der er en meget stor mulighed for, at den kan komme til Vejen inden for de næste 14 dage, hvis det kunne være interessant.... den har stået det samme sted siden den blev købt, og vil faktisk kun af med den for at få en ren stereoforstærker... fejler absolut intet...
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 15:57
Hvad skal den koste? Vejen kunne være en mulighed i forhold til at jeg kan afhente den så. 
Jeg havde håbet på en sort, men sølv kan gå hvis prisen er ok :) 

Mvh
Til top
Mikkel A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2012 kl. 22:02
Synes 1000 kr. afhentet i Vejen er en fornuftig pris....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu