|
K: rejserygsæk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
daddyd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 11:01 |
Hej
Jeg ved godt, det ikke lige er forummet til det, men jeg søger en rygsæk til en jordomrejse. Jeg skal ikke gå langt med den på, men den skal være til at tage på ryggen. Når den er fyldt må den veje max 30 kilo (baggage regler på flyrejserne, men jeg tænker det er for meget til at gå med) og højde+bredde+længde må max være 158 cm. Budgettet er ikke stort - jeg vil hellere bruge penge på rejsen :-) Nogen, der har en, de gerne vil sælge? eller har en idé om, hvor jeg finder et aktivt rejseforum?
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at søge på noget forum for spejdere eller trekking.
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Prøv at kig på Armygross.dk
F.eks. : http://armygross.se/da/taktisk-udstyr/militaere-rygsaekke/sturm-mil-tec-israelske-mossad-combat-model-100l-sort/ |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Jeg mener at den Backpack jeg har er en 70 liter's og der har jeg ca. 20KG i og stadig plads til lidt ekstra.
Rigtig god tur ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |