|
K/S B&W XT2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2012 kl. 12:38 |
Hej
Jeg har en sæt af disse dejlige højttalere i sølv. Desværre har den ene været en tur på gulvet, mellemtonen skal skiftes og kabinettet er ridset i den ene side. ![]() Derfor vil jeg enten købe ét stk B&W XT2 i sølv hvis nogen vil sælge Eller jeg vil sælge ét stk hvis nogen vil købe (I må også gerne købe den defekte). Hfk har vurderet at kun mellemtonen skal skiftes (500 kr ca), delefilter og diskant er med stor sandsynlighed ok (diskant spiller fint) men der gives ingen garantier og jeg kan ikke bruge den mere med de ridser, det er for tydeligt som de hænger i mit alrum. HT er ca to år. |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Hermed et par billeder af ridserne på opfordring, der er en skramme i toppen og en skramme i bunden af den ene HT, begge skrammer er i samme side. |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Nu kan jeg ikke undgå at blive lidt interesseret, hvis prisen nu er fornuftig.
Kan du ikke smide en PB med din forventning?
|
|
![]() |
|
hermed gjort.
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |