recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: SA SubElectro 175 LUKKET
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: SA SubElectro 175 LUKKET

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: SA SubElectro 175 LUKKET
    Sendt: 14-Februar-2015 kl. 21:14
Som topic så smukt siger, kunne jeg godt være køber til en System Audio SubElectro 175 i hvid satin

Info :
Farven skal være Hvid satin.
Skal self være 100% iorden, funktionsmæssig som kosmetisk.
Kan afhentet på Fyn og Jylland.
Fragt fra Sjælland kan evt også komme på tale.

Kontakt :
Her i tråden/PB eller på mail Dready123@gmail.com

Skriv gerne alder, og om der medfølgere kvittering og evt orginalt emballage.
Pris og hvor i landet den befinder sig.

På forhånd tak.

Mvh Danni.

Redigeret af Danni - 27-Februar-2015 kl. 16:43
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 13:43
Ingen? :)
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 14:03
Du er sgu nok nødt til at se stort på hvilken farve den har den du efterlyser og så selv få den lakket hos en maler bagefter så tror jeg du får mere held med at finde en
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

Du er sgu nok nødt til at se stort på hvilken farve den har den du efterlyser og så selv få den lakket hos en maler bagefter så tror jeg du får mere held med at finde en

Ja det var da en mulighed, vis det er muligt og købe fronten til den i den rigtigte farve løst fra SA (Sort version har jo også sort front "stof") Om det så kan betale sig efter en tur ved maler, plus front fra SA er jo så en helt anden snak Wink
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 19:17
FrontStoffet køber du bare i hvidt hos en pusher(stof2000) feks og skifter det på rammen hvilket jeg bestemt kan forestille mig der findes en fin guide på google til. Logoet sætter du bare på igen. Kan godt høre det lyder omstændigt og self langt nemmere bare at finde den i hvid men du kan jo have det som backup plan. Selvgjort er velgjort
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

FrontStoffet køber du bare i hvidt hos en pusher(stof2000) feks og skifter det på rammen hvilket jeg bestemt kan forestille mig der findes en fin guide på google til. Logoet sætter du bare på igen. Kan godt høre det lyder omstændigt og self langt nemmere bare at finde den i hvid men du kan jo have det som backup plan. Selvgjort er velgjort

Hehe det er nok nemmere sagt end gjort, men har ikke så travlt så håber da på der kunne komme en på et tidspunkt. Vis ikke må jeg se på den anden løsning, om det overhovedet kan betale sig :)
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2015 kl. 01:12
Nihou
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 23:50
Så prøver lige også med andre farver en hvid, gir det noget ? :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 07:57
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

http://www.dba.dk/hoejttaler-system-audio-se/id-1010308388/

Tak du, har måske fundet en lidt billigere og tætter på hvor jeg bor. men det var da en mulighed...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu