|
K: Samsung CI slot adapter. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2014 kl. 17:57 |
Hejsa.
Jeg søger en CI slot adapter til et Samsung Es8005 TV. Det kommer helt bag på mig at det skal bruges for at se Yousee med kort, så det er lidt surt da jeg netop har anskaffet mig et kort og modul i dag :( Det følger med de fleste nye samsung modeller, og ser sådan ud: http://www.av-cables.dk/ca-moduler/samsung-ci-adapter-3709-001732.html Afhentes i Aarhus/østjylland's området. |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger da også med til dit tv. Det gjorde det til mit ES8005.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40657 |
Ja, det er standard tilbehør lige som Remoten. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeps det ved jeg..
Den er desværre væk, så derfor søger jeg en.. Tænkte der må være mange med Samsung TV der har en de ikke bruger. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10628 |
Kan købes ved Amazon.de
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeps men skulle gerne bruge det i morgen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40657 |
Det må du så nok indse at det ikke vil være muligt. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Tak for det gode råd. Det her er en købe tråd og, hvis det ikke er muligt er der jo ikke noget at gøre ved det. Fremover vil jeg gerne bare høre fra folk der måtte have sådan en adapter de vil sælge. God aften. |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |