|
K: Samsung F8005, H7005 (46 el. 55"), |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis nogen ser det i Bilka eller Føtex på Sjælland så må i gerne melde det op herinde :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg søger stadigvæk omtalte tv.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6329 |
Men hvordan er det nu... du vil have det, men du vil ikke betale prisen
![]() Set i en tidligere tråd om emnet Redigeret af jake51 - 01-Januar-2016 kl. 19:33 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
Jake51, for mig handler det om trade-off'et der er mellem at betale ekstra og købe det nyeste. Jeg har erfaret, at f8005 i 55" flere gange er blevet solgt for 3500-4000. Jeg har bare ikke været hurtig nok ;)
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Jeg leder også efter et F8005. 46" eller 55" til ca. 3500 kr.
< style=":; left:-300px;" ="text" value="" id="focus_retriever" readonly="true"> Redigeret af steen5 - 01-Januar-2016 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
Steen. Jeg skrev til dig sidst og gør det glædeligt igen. Vil du ikke godt oprette din egen tråd.
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Jo det vil jeg gerne. Men er det ikke fjollet med 2 ens tråde?
< style=":; left:-300px;" ="text" value="" id="focus_retriever" readonly="true"> |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Nej, det er ikke OK af snupper en andens købstråd, hvis vedkommende ikke har købt endnu. Lav din egen
![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Du kan sætte en prisadvarsel op i pricerunner.dk, aå modtager du en e-mail når prisen går under det ønskede beløb.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Det kan man ikke med brugte varer...
< style=":; left:-300px;" ="text" value="" id="focus_retriever" readonly="true">
|
|
![]() |
|
Det var da sørens Steen. Vil du ikke være så venlig at oprette din egen tråd?
Cyberguyen prøver at hjælpe med det anden Samsung serie, som jeg søger - js8005. |
|
![]() |
|
jojo, jeg ville bare informere< style=":; left:-300px;" ="text" value="" id="focus_retriever" readonly="true">
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |