|
K: Samsung Galaxy tab S 8,4" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2015 kl. 23:13 |
Skriv hvad du har(stand/pris), kun afhentning så skal befinde sig i:
storkøbenhavn/Roskilde resten af Sjælland Aalborg (Prioriteret orden) ![]() Det er som et alternativ til en ny Nexus 7 (2G) til 1000 kr. |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump :-)
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Skal den være brugt?
Ellers har Fona den i dag i butik til 2.199:
|
|
![]() |
|
Jeps tak. Jeg har set det, men så tror jeg bare jeg snupper Nexus 7'eren til under det halve.... ;-)
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Må jeg spørge hvor du har fundet en ny nexus til den pris?
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Jeg så nogle brugte på Bluecity.dk - galaxy tab note. De var ikke så dyre.
|
|
![]() |
|
Jada, men jeg svarer ikke før jeg ved om jeg selv skal have den ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |