|
K: Siri Remote til Apple TV |
Besvar |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2024 kl. 11:36 |
|
Siri Remote - Apple (DK)
Jeg hader den sorte fjernbetjening med touchfelt
Redigeret af jake51 - 07-Januar-2024 kl. 11:59 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den sølvfarvede er ikke bedre! Hver anden gang jeg tar den op fra bordet, trykker jeg på siri knappen på siden. Den burde være større/længere.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der findes åbenbart en tredie fjernbetjening model, se som "kompatibelt tilbehør"
Ved ikke om det er en Apple produceret, eller hvem der laver den?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er tre jungen fra deutchland der har skabt en virksomhed. Og det lader til at være en original 1.gen fjbtj til apple TV.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det, som ikke fungerer for dig?
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh...
Touchfeltet!
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at ændre følsomheden på touchfeltet?
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er heller ikke fan af hverken Touch modellen, eller den gamle fra ATV 3. gen, Men jeg er endt med at bestille en Refurbed med den fjernbetjening direkte fra firmaet. Pris EUR 79,- Incl forsendelse fra Tyskland. Så får vi se hvordan den er.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej og der står jo også kompatibelt tilbehør. Men ATV’en er 1.gen ATV 4K, som er en fin pris for det hele, og den blir stadigvæk opdateret selvom de er nået til 3.gen
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |