|
K. Skærm, Bundkort og grafikkort |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
jamen jeg vil jo helst ikke sidde her og skambyde, men til at starte med hvor er du fra i landet?, er den til at hente? jeg er selv fra midtjylland.
Har du kasse også vidre så den kan sendes, samt kvittering ? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
Juleulven
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har desværre ikke den orginale emballage. jeg solgte skærmen til en kunde som var "utilfreds" pga manglende integrerede højtalere. beslutte mig for, at "ombytte" kundens skærm. Kunden har haft skærmen siden d. 10 juni ...
derfor sidder jeg med denne skærm. Jeg udsteder en Kvittering til dig igennem mit CVR nummer jeg har dog noget emballage fra den skærm jeg afleverer senere idag. Her forventer jeg, at kunne sende HP skærmen til dig forsvarligt. hvad siger du til 700,- ?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |