|
K: Slingbox Solo Max 500kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 23:52 |
Søgte egentlig en Pro HD men kan se at tuneren kun tager analogt signal. Da jeg alligevel skal sætter en settop box til den er en Solo vel nok!?
Jeg vil dog ikke afvise en Pro HD. Min gamle røde Pro er stået af. Sikkert en strømforsyningsproblem ![]() |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pro HD kan godt sende digitalt, men kun DVB-T...
Hvis man vil sende f.eks. DVB-C digitalt skal man bruge separat settop box. Om en Solo er nok til dig kan du kun selv svare på... Det du giver afkald på ved at vælge Solo frem for Pro HD er at du ikke kan sende i HD, du kan ikke sende digital lyd samt antallet af enheder der kan tilkobles på Solo er væsentlig ringere end på Pro HD |
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Tak for dit input Mads.
Jeg vil tro at jeg har brug for DVB-T2 for at kunne tage de fleste af mine kanaler. Men jeg har som sagt en set-top box at sætte til. Jeg forventer kun at bruge denne ene kilde. Min uploadhastighed ligger på knap 2 og det er måske i underkanten til HD!? Jeg vil da bestemt ikke afvise at købe en Pro HD men da jeg kommer fra en Pro forventer jeg at selv en Solo vil være en seriøst mærkbar upgrade!? |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
2 mbit er for lidt til at overføre HD, og det er også for lidt til digital SD (De ligger på ca. 4.5 Mbit på DVB-T og 6.5 mbit for HD)... Bevares, signalet ryger da igennem, men det bliver med en meget ringe billedkvalitet...
Jeg har selv en 40/40 mbit fiberforbindelse og en Slingbox PRO HD. Jeg sender mit DVB-C signal med godt 8 Mbit som er det maksimale jeg kan hive ud af den... Jeg bruger en Vantage HD 8000C Twin som er koblet til Slingboxen med component, for at overføre HD videosignalet, og digital coax til digital lyd... Det fungerer okay... |
|
![]() |
|
Jow men jeg overlevede at se en fodboldkamp i ny og næ på min Pro. Jeg har Iphone appen i x2 på Ipadden. Det var ikke super godt, mildest talt, men det blev nu brugt flittigt alligevel.
Det ser dog ikke ud til at der er mange slingboxe til salg :-/. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |