|
K: små hvide baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2014 kl. 15:51 |
På grund af ny sofa, skal jeg bruge et par mindre hvide baghøjtalere til 5.1 systemet i stuen.
Planen er at de skal hænges op under loftet, så de skal ikke fylde for meget. Resten af systemet er Monitor Audio Radius, men det behøver selvfølgelig ikke være samme mærke eller serie. |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 3 stk hvide monitor Audio radius 180 som jeg vil sælge for 750 kr stykket eller alle tre for 2000
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Der er nogle hvide mksound m4t på dba
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Hvad med sådan nogen her?
Redigeret af PF - 05-August-2014 kl. 00:02 |
|
![]() |
|
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
Jeg har nogle Harbosound SAT10 liggende i reserve. Kunne det være interessant?
![]() |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Beklager jeg ikke er vendt tilbage før.
Ning og jonlanghoff, hvor befinder jeres højtalere sig? Hvor store er SAT10´erne? |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Ning"s befinder sig i Hassesager/Aarhus syd
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
Jeg har et sæt Monitor Audio Radius 90 du kan få for 2000,- de er som nye.
|
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|
![]() |
|
Hvor befinder 90´erne sig henne?
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Ca. 20 år tilbage i tiden.
Sorry.. Kunne ikke lade være
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |