recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Små reolhøjttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Små reolhøjttalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Små reolhøjttalere
    Sendt: 16-Juni-2014 kl. 15:59
Hej,

Jeg søger et små par reolhøjttalere i god kvalitet til under 500,- (for dem begge).
De må max være 255x165mm (H X B).
EDIT: Gerne sorte eller i mørkt træ.

Lad mig høre, hvad I har liggende...




Redigeret af Zulu - 16-Juni-2014 kl. 22:55
Til top
Hede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 16:37
Hej,

Jeg har et sæt JBL Control One i sølv liggende i Esbjerg som ikke bliver brugt. Er 230 x 155 mm. 
Mvh Hede

Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320,
Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Hede Hede skrev:

Hej,

Jeg har et sæt JBL Control One i sølv liggende i Esbjerg som ikke bliver brugt. Er 230 x 155 mm. 


Tak for tilbuddet, men jeg springer over.
Jeg glemte at skrive, at de helst skal være sorte eller i mørkt træ - undskyld, det er opdateret nu...
Til top
mtolstrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2013
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtolstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 13:25
Hej Zulu
Har et sæt Jbl,lige netop denne størrelse 25 gange 16 cm i sorte,rimelig tunge ca 6 kg.. med gummiophæng og bygget i Californien,du er velkommen til 1 lytter..
Til top
mtolstrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2013
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtolstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af mtolstrup mtolstrup skrev:

Hej Zulu
Har et sæt Jbl,lige netop denne størrelse 25 gange 16 cm i sorte,rimelig tunge ca 6 kg.. med gummiophæng og bygget i Californien,du er velkommen til 1 lytter..
modellen hedder hls 410..
hilsner michael
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af mtolstrup mtolstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af mtolstrup mtolstrup skrev:

Hej Zulu
Har et sæt Jbl,lige netop denne størrelse 25 gange 16 cm i sorte,rimelig tunge ca 6 kg.. med gummiophæng og bygget i Californien,du er velkommen til 1 lytter..
modellen hedder hls 410..
hilsner michael


Jeg har sendt dig en pm.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu