|
K: Små reolhøjttalere |
Besvar |
Forfatter | ||
Zulu
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2014 kl. 15:59 |
|
Hej,
Jeg søger et små par reolhøjttalere i god kvalitet til under 500,- (for dem begge). De må max være 255x165mm (H X B). EDIT: Gerne sorte eller i mørkt træ. Lad mig høre, hvad I har liggende... Redigeret af Zulu - 16-Juni-2014 kl. 22:55 |
||
Hede
Super bruger Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej,
Jeg har et sæt JBL Control One i sølv liggende i Esbjerg som ikke bliver brugt. Er 230 x 155 mm.
|
||
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
||
Zulu
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tilbuddet, men jeg springer over. Jeg glemte at skrive, at de helst skal være sorte eller i mørkt træ - undskyld, det er opdateret nu... |
||
mtolstrup
Junior bruger Oprettet: 10-Juni-2013 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Zulu
Har et sæt Jbl,lige netop denne størrelse 25 gange 16 cm i sorte,rimelig tunge ca 6 kg.. med gummiophæng og bygget i Californien,du er velkommen til 1 lytter..
|
||
mtolstrup
Junior bruger Oprettet: 10-Juni-2013 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hilsner michael
|
||
Zulu
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har sendt dig en pm. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |