|
K: Sonos BR-100 Bridge |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zickboy, kan jeg så ikke få 100 kr af dig hvis det er "ingen ting" :)
iahan, jeg udvikler ikke for Sonos men mig selv.
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
held og lykke med at finde en til mellem 0 og 100kr
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg har iøvrigt kvittering på min og den er ny og har ikke kostet 0kr
|
|
![]() |
|
Zickboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 185 |
...............
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
har solgt 2 stk i DBA for 200.- stykket. de gik som varmt brød
![]() Den sidste beholder jeg som reservedel. Og alle var " gratis" sammen med sonos udstyr |
|
![]() |
|
angak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Status: Offline Point: 33 |
I så fald står jeg ved mit tilbud på 200 kroner. Jeg betalte 60£ back in the day
|
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Drenge, I skal selvfølgelig sælge til den pris I maximalt kan få for en vare, alt andet ville være dumt. ;)
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
SONOS er indbygget med fejlfinding? Hvorfor lave et selv? Nu er jeg bare nysgerrig.
Da mit havde problemer, brugte jeg den indbygget fejlfinding, sendte dem nummeret, og badabum, havde de løsningen. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Rune, well mit Sonos virkede fint det meste af tiden og troede egentligt ikke der var noget at henvende sig til support om. Det var et tilfælde at jeg fandt ud af at der var et problem i opsætningen. De fleste vil ikke have sådan et problem men nogle vil, om det så giver udfald afhænger af så meget.
Som programmør er det altid spændende at løse noget selv. Jeg fandt også ud af at jeg kunne slukke for WIFI i enhederne og målte at jeg derved kunne spare ca 1.6 watt i timen per enhed hvilket svarer til ca 30 kr om året. Ikke en herregård men ud over det så må det også give mindre varme i enheder, som derved holder længere, samt mindre WIFI støj i huset. Så der er lidt mere i det og har også haft nogle andre idéer. Nu må vi se hvor langt jeg gider drive det.
|
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det her er uden for emnet, men det skærer lidt i øjnene når nogen angiver "effekt pr. tid". Der er ikke noget der hedder "Watt i timen". Watt er i forvejen "Energi pr. tid" (Joule pr. sekund), så hvis det omsættes til "pr. tid" igen, så er det en acceleration...
Mere on-topic: Kan din fejlfinding også bruges til at afgøre signalstyrken af WIFI i en modtager enhed? Nu er det godt nok en afsender du søger, men kan det lade sig gøre at lave noget der kan måle hvor god forbindelse en Sonos-enhed har til Bridge'en? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tak Torben for præcissionen, men forhåbentligt forstår Rune hvad jeg mener :)
Nu var det ikke fordi tråden skulle handle om softwaren jeg arbejder på, men ok. Pt viser jeg den cost der er forbundet med at sende data mellem de forskellige enheder. Dette siger ikke noget om signal styrken men mere om den tid/hastighed det tager for data at gå den vej i netværket. Jeg mener godt jeg kan tilføje support for at vise hvor godt WIFI signalet er mellem enhederne i netværket hvis det kunne være brugbart, og også noget jeg selv har tænkt på. Pt. står det lidt og falder på at kunne vise et diagram over hele netværket inkl Sonos controllers, men desværre er der 2 måder at gøre dette på og ingen af dem særligt rare. 1. Købe dyre komponenter til flere 1000 kr eller 2. kode det selv fra bunden (tid lig penge også). Pt viser jeg kun en liste og du må så selv tegne diagram i hoved eller på papir :) Om softwaren nogen sinde slipper ud i nogen form er derfor uvist og derfor også mit forbehold for at smide flere end højst nødvendige penge efter det når det ikke er til eget formål (har ikke brug for en bridge i mit netværk). Jeg mangler dog også en sub og en Play:3 at teste med.
|
|
|
|
![]() |
|
Zickboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 185 |
Nu vi er igang med offtopic :)
Men det kunne være være spændene, hvis man kunne spare lidt der
med 5+ sonos enheder giver det jo også lidt strøm.
Men der er sku mange steder man kan spare lidt - tog en måling på min
Densen 110+ i standby bruger den ca 150KWh om året
![]() En anden side om strøm og orsbrug vedr. sonos
Så kan man kigge lidt på denne side
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |