recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos Connect m. mod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos Connect m. mod

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
th4700 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Januar-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér th4700 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 21:20
Hej

Jeg har en connect Mullen modificeret, samt en uden modifikationer, og de tåler ikke sammenligning hvis der bruges separat dac. Dog er der også klar forskel uden dac, da min Cullen modificerede model er helt sort (uden støj og sus imellem musik nr). Det er jitter støj som er reduceret til ikke hørbar niveau. Jeg har kun foretaget blindtest med brug af separat dac, dvs digitalt udgang til digital til analog konverter. Min oplevelse er klar forbedring af lydbilledet, dvs mere ro, langt bedre dybde, bedre styr på bassen. Dog er der også minusser, feks bliver dårlige indspilninger endnu dårligere så dårlig mp3 er ikke godt at høre på. Men held og lykke med prøvelytning, evt skal du være velkommen til at besøge mig i Næstved.

Hilsen Torben
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 23:17
Update:

Jeg har nu købt en brugt Dr.Volk-modificeret Connect som jeg vil teste op mod min egen standard-Connect. Beskrivelse af test og resultater vil følge i separat tråd så snart de ligger klar!

Jon
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 23:40
Super. Ser frem til at høre om dine oplevelser.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu