|
K: Sonos Connect og Connect Amp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ullerdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2015 kl. 10:38 |
Til rette pris er jeg køber af følgende Sonos udstyr:
1 stk. Connect AMP 1 stk. Connect Helst i Sønderjylland/Fyn, ellers må vi snakke fragt. Men det skal gå lidt stærkt hvis du vil sælge, da jeg netop har solgt mit Squeezebox, og derfor står uden musik. /Ulrik
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er selv overgået til Sonos fra Squeezebox. :)
Må jeg spørge, hvorfor du både skal bruge en Connect og en Connect Amp? |
|
![]() |
|
ullerdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Fordi jeg både har et sæt passive højttalere og en forstærker (til forskellige rum).
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Tror du får svært ved at finde det.. Synes sjældent det til salg, og vist det er så holder det prisen sygt godt brugt :-)
|
|
![]() |
|
Det er jeg godt klar over, men det kunne jo være at jeg var heldig og der lige stod en person og ville af med sit Sonos. Og ja det brugte Sonos holder prisen godt, derfor ender det nok også med at jeg køber helt nyt, da jeg ikke vil give næsten-nypris for brugt udstyr.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det kræver tålmodighed, men der var faktisk en Connect til salg her på siden for nylig til en ganske fornuftig brugtpris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |