|
K: Sonos Connect / ZP90 + Dali Kompas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2013 kl. 11:59 |
Redigeret! Jeg har indkøbt en Play 5 og en bridge, så nu mangler jeg jeg Connect eller en ZP90.
I tillæg mangler jeg to stk. Dali Kompas, alternativt 4 stk. Dali Kompas.
Ellers kan det også være 2 stk. Dali Kompas + 2 stk. andet fabrikat.
Skriv gerne hvis du har én eller flere af tingene så kan vi snakke om det. Hvis det er i rimelig afstand fra Esbjerg så afhenter jeg hurtigst muligt.
Michael Redigeret af larsen_mgeic - 19-August-2013 kl. 10:35 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ZP 90 muligvis indkøbt - mangler dog stadig en S5 til weekenden :)
|
|
![]() |
|
Mangler nu ikke længere Play 5 eller bridge.
Mangler en connect eller ZP90 + Dali Kompas indbygningshøjttalere + Et ekstra sæt indbygningshøjttalere. (Mærke ikke nødvendigvis Dali)
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Eventuelt du kan købe disse indbygningshøjtalere :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Hold og lykke med dit sonos udstyr! Jeg er selv skide glad for mit, har to play 5 og en Play 3 samt et par bridges :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Jeg har allerede kigget på de der, men de må gerne koste omkring et par tusinde (jeg forestiller mig bedre kvalitet), og samtidig være mere diskrete :)
Jo tak, jeg må indrømme at jeg er imponeret over den lille play 5. :) |
|
![]() |
|
Okay, bare i orden, så bare lige dit opslag og kom til at tænke på dem der han havde :)
Ja, jeg er også rigtig glad for mine, har dem oftest til at spille i stereo, det virker bare, og så kommer der en sub på her på et tidspunkt, det skal nok blive godt. =) Jeg er super tilfreds!
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |