recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos Connect / ZP90 + Dali Kompas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos Connect / ZP90 + Dali Kompas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sonos Connect / ZP90 + Dali Kompas
    Sendt: 13-August-2013 kl. 11:59

Redigeret! Jeg har indkøbt en Play 5 og en bridge, så nu mangler jeg jeg Connect eller en ZP90.

I tillæg mangler jeg to stk. Dali Kompas, alternativt 4 stk. Dali Kompas.
Ellers kan det også være 2 stk. Dali Kompas + 2 stk. andet fabrikat.

Skriv gerne hvis du har én eller flere af tingene så kan vi snakke om det. Hvis det er i rimelig afstand fra Esbjerg så afhenter jeg hurtigst muligt.

Michael

Redigeret af larsen_mgeic - 19-August-2013 kl. 10:35
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 08:06
ZP 90 muligvis indkøbt - mangler dog stadig en S5 til weekenden :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 10:44
Mangler nu ikke længere Play 5 eller bridge.

Mangler en connect eller ZP90 + Dali Kompas indbygningshøjttalere + Et ekstra sæt indbygningshøjttalere. (Mærke ikke nødvendigvis Dali)

Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 17:53
MvH Daniel
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 17:53
Hold og lykke med dit sonos udstyr! Jeg er selv skide glad for mit, har to play 5 og en Play 3 samt et par bridges :)
MvH Daniel
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 18:42
Jeg har allerede kigget på de der, men de må gerne koste omkring et par tusinde (jeg forestiller mig bedre kvalitet), og samtidig være mere diskrete :)

Jo tak, jeg må indrømme at jeg er imponeret over den lille play 5. :)
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 21:29
Okay, bare i orden, så bare lige dit opslag og kom til at tænke på dem der han havde :)

Ja, jeg er også rigtig glad for mine, har dem oftest til at spille i stereo, det virker bare, og så kommer der en sub på her på et tidspunkt, det skal nok blive godt. =) Jeg er super tilfreds! 
MvH Daniel
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu