|
K: Sonos CR100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chilz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2013 kl. 13:27 |
Da min kære kone snart har fødselsdag vil jeg gerne give hende en Sonos CR100 i fødselsdagsgave (ja, hun er ikke så moderne
![]() Jeg vil derfor høre om der er nogen der har en billigt til salg eller kender nogen der kunne være interesseret i at sælge?
Skriv meget gerne hurtigst muligt
![]() Mvh.
Andreas
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har en liggende;) hvad vil du give?;)
|
|
![]() |
|
Tja, jeg tænker at sådan en ældre sag vel ikke kan koste mere end 300 kr.? :)
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
vi kan sige 350 inkl porto;)
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Hvor i landet befinder du dig?
|
|
![]() |
|
Aalborg
|
|
![]() |
|
Det er så i orden :) hvis standen ellers er fin? Og er der egentligt cradle lader med? Jeg sender min adr. i en besked :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |