|
K: Sorround forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2017 kl. 10:30 |
Leder efter surround forstærker i perfekt stand til rimelig pris.
Skal have HDMI inputs (min. 2). Jeg har bopæl i Aalborg, så skal den afhentes, så indenfor rimelig afstand.
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Så snart jeg får min Nye Marantz fredag så bliver min Onkyo TX-SR875 i sort sat til salg: Den fungere perfekt og udskiftes udelukkende pga. opgradering til Atmos. Den har fået repareret HDMI board så det virker som det skal. Jeg regne med at sætte den til salg for HBO 1200,- så det kan du få den til hvis det er ![]() Den befinder sig i 7441 Bording men er dagligt på arbejde i Aarhus/Risskov Spørgsmål så skyd løs \Søren
|
|
![]() |
|
chili55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 14 |
Jeg har en YAMAHA RXV 771 sort til 1400 kr.
HD audio dekodning: Dolby TrueHD og DTS-HD Master Audio; Dolby Digital Plus og DTS-HD High Resolution Audio Preout 7.2ch HDMI Input/Output 6 ind (front 1) / 2 ud sted lige syd for Århus. |
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Hvor er du henne prismæssigt, jeg har en denon avr 3312 som jeg overvejer at udskifte. Den holder til i frejlev, så du er velkommen til at kigge forbi til en lytter hvis den har interesse.
|
|
![]() |
|
Thomas72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2017 Status: Offline Point: 1 |
Jeg har en Pioneer VSX1020 Den er 100% ok
1200kr
|
|
![]() |
|
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Ingen der har noget til salg? Gerne indenfor rimelig afstand til Aalborg?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |