recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Soundbar med trådløs sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Soundbar med trådløs sub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Soundbar med trådløs sub
    Sendt: 12-Januar-2015 kl. 14:06
Hej.
Jeg søger en soundbar med trådløs sub. Helst en fra LG, da jeg har et LG fjernsyn.

Jeg har ingen interesse i soundbar's med indbygget dvd eller blueray, da den skal op og hænge på væggen, og derfor ikke må fylde alt for meget.

Prismæssigt håber jeg på noget i den ikke alt for dyre ende.

På forhånd tak.

Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 14:47
En ny Panasonic m trådløs sub og bluetooth til 1499kr i Elgiganten. Skal bare ha hdmi CEC for at virke med dit TV og fj.btj.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 15:20
http://www.pricerunner.dk/pl/86-2975074/Hjemmebiograf/LG-NB5540-Sammenlign-Priser

2.500 kr er vel ok billigt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu