recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Soundbar
    Sendt: 13-December-2014 kl. 17:29
Hej Smile

Kan simpelthen ikke holde den dårlige lyd fra mit tv mere. Er der nogen der ligger inde med en ok soundbar til ca. en tusse omkring Nordsjælland? Wink
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 18:14
Jeg er bange for at du også ender med dårlig lyd fra en 1000 kroners soundbar.
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 18:34
Nå det må da blive lidt bedre. Folk er ret vilde med den her, nogen der har den?

LG 2.1 Soundbar NB3520A 

Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 18:47
Kan tilføje at det er en imidertidig løsning indtil jeg skal have et nyt anlæg, så vil ikke ofre vildt meget på det. 
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 19:11
min datter har den her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HTCT60BT/sony-2-1-soundbar-ht-ct60bt

Som efter den størrelse er jeg ret imponeret over den, altså sammenlignet med den pris. Kan vist os fåes billigere på amazon. Men jeg kan nu godt stå inde for den der som en midlertidig løsning
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 19:19
Du kunne også købe et par som disse.

De giver rigtig god valuta for pengene.

Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 00:34
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

min datter har den her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HTCT60BT/sony-2-1-soundbar-ht-ct60bt

Som efter den størrelse er jeg ret imponeret over den, altså sammenlignet med den pris. Kan vist os fåes billigere på amazon. Men jeg kan nu godt stå inde for den der som en midlertidig løsning

Den ser faktisk fin ud til prisen og der bliver da skrevet pænt om den. Det kunne godt gåhen og være et bud. Smile

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu