|
K: Squeezebox touch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flexq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2009 Sted: Nørresundby, DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2012 kl. 13:24 |
Hej,
Jeg søger en squeezebox Touch i fin stand. Hvis du ikke bor i nordjylland skal den kunne sendes. Prisen varierer selvfølgelig med standen. /Q EDIT: Skrivebøf Redigeret af flexq - 23-September-2012 kl. 13:25 |
|
Jeg var her !
|
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Touch, der er i super stand... Tror måske den er brugt i 10 timer... Hvad vil du give for den?
|
|
![]() |
|
flexq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2009 Sted: Nørresundby, DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige et par spørgsmål:
Hvor gammel er den? Er der kvittering? Er der box, manualer osv med? hvor er den købt? /Q |
|
Jeg var her !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |