|
K: SSD disk min. 128 GB + evt. hjælp til opgrade |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2014 kl. 11:07 |
|
Overvejer at få min ældre iMac 24" opdateret med en SSD disk, så hvis der er en der ligger inde med en sådanne kunne jeg godt være interesseret.
Endnu bedre ville det være, hvis vedkommende kunne hjælpe med at skifte den. Jeg tager selvfølgeligt risikoen, men det ville være smart, hvis vedkommende har prøvet det før.
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa.< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Nu kan jeg se du bor helt i Hillerød, så det er nok lidt langt. Jeg har selv sat en SSD på 128 Gb i min iMac 24", og det er altså meget let hvis man bare følger en guide fra f.eks ifixit.com |
||
![]() |
||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
|
Ja tak, jeg har set guiden.. Jo tror jeg ville være mere tryg med en der har prøvet det før.
Ja, Herning er stykke væk :-) Tak for tippet.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Husk at sætte en lus på termometer proben, da den ellers vil tro at harddisken er for varm.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|
Det gjorde jeg nu ikke.. Har aldrig oplevet problemer med den del.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Så har der vel ikke været noget temp probe kabel til din harddisk?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Så er der købt en disk.... Er der nogen herinde i København eller Nordsjælland der kunne være friske på at hjælpe med operationen. Jeg vil gerne give noget for det, og kører gerne efter det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |