recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: SSD disk min. 128 GB + evt. hjælp til opgrade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: SSD disk min. 128 GB + evt. hjælp til opgrade

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: SSD disk min. 128 GB + evt. hjælp til opgrade
    Sendt: 23-September-2014 kl. 11:07
Overvejer at få min ældre iMac 24" opdateret med en SSD disk, så hvis der er en der ligger inde med en sådanne kunne jeg godt være interesseret. 

Endnu bedre ville det være, hvis vedkommende kunne hjælpe med at skifte den. Jeg tager selvfølgeligt risikoen, men det ville være smart, hvis vedkommende har prøvet det før.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 11:57
Hejsa.< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">

Nu kan jeg se du bor helt i Hillerød, så det er nok lidt langt.

Jeg har selv sat en SSD på 128 Gb i min iMac 24", og det er altså meget let hvis man bare følger en guide fra f.eks ifixit.com

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 12:32
Ja tak, jeg har set guiden.. Jo tror jeg ville være mere tryg med en der har prøvet det før. 

Ja, Herning er stykke væk :-)

Tak for tippet. 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 17:49
Husk at sætte en lus på termometer proben, da den ellers vil tro at harddisken er for varm.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Husk at sætte en lus på termometer proben, da den ellers vil tro at harddisken er for varm.

Det gjorde jeg nu ikke..

Har aldrig oplevet problemer med den del. 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det gjorde jeg nu ikke..

Har aldrig oplevet problemer med den del. 

Så har der vel ikke været noget temp probe kabel til din harddisk?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 08:42
Så er der købt en disk.... Er der nogen herinde i København eller Nordsjælland der kunne være friske på at hjælpe med operationen. Jeg vil gerne give noget for det, og kører gerne efter det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu