|
K: Star Trek: Into Darkness 3D Steelbook |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2015 kl. 00:28 |
Jeg leder efter Star Trek: Into Darkness i 3D BD Steelbook version.
Blockbuster havde den, og på et tidspunkt var den sat ned til kr. 149, men desværre nåede jeg ikke at købe den. Er der nogen der ved, om, og i så fald hvor, man (stadig) kan købe den? Normalt går jeg kun efter film i folie, men skulle en eller anden ligge inde med en mint condition, så har det måske også interesse. ![]() EDIT: Hov! Kom til at poste i forkert sub forum. Kunne en moderator venligst flytte tråden til "Film køb/salg/bytte"? ![]() Redigeret af azrael - 02-Maj-2015 kl. 09:28 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er gået en uge, så jeg tillader mig lige at bumpe...
![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Der er da umiddelbart flere muligheder. http://www.bluray-disc.de/blu-ray-filme/star-trek-into-darkness-3d-steelbook-blu-ray-3d-blu-ray-dvd-blu-ray-disc ![]() |
|
![]() |
|
Jeg har faktisk ikke lige været opmærksom på disse to. Når det så er sagt, så er den hos Amazon UK godt nok en anelse smådyr og den tyske har vist ikke danske tekster.
![]() Men tak for at gøre mig opmærksom på dem. ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |