|
K: streaming afspiller *KØBT* |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
hifreak
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej det må du gerne prøve så kan vi da finde ud af om det virker. Kan sagtens afhente den, hvis det kører på NAS |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vores ac ryan hd mini2 æder bd iso, bare til info. Dog kan de ikke afspille den org menu :)
|
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fint uden menu for mig ripper dem uden |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
okay, ja så skulle det ikke være noget problem. Fantastisk afspiller synes jeg
|
|
saaby
Bruger Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fik afprøvet, men den (Mini 1'st gen.) er ikke hurtig nok over netværk til BD ISO . Lyden forsvinder efter lidt tid, og med mellemrum små hop i billedet, så det er ikke sådan en du skal have fat i.
Afprøvede med en af børnenes WD Live 3'rd gen. over netværk, og det fungerede uden problemer, så det skulle udelukke NAS og netværket. BD ISO samt afspilning af alm. BD fungere fint via USB HDD, men så går ideen med en NAS ligesom fløjten.... |
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Ok det var da ærgerligt, men tak fordi du gjorde dig umagen at prøve |
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Kigger stadig efter noget så smid et indspark, hvis I ligger inde med noget der med sikkerhed kan afspille BD ISO fra NAS
|
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Bump
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Popcorn Hour A-110. Hvis jeg kan finde fjernbetjeningen/strømforsyningen kan du købe den hvis det har interesse? Jeg vil tro den kan streame bd iso over netværk, men er lidt usikker.
|
|
Bruger udmeldt 34
-- Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne her kan afspille alt - men - måske ikke i dit prisniveau:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135412&title=2800-kr-s-nuc-i3-d34010wyk-256g-ssd-8g-ram-win8 |
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
PCH A-110 kan ikke afspille HD lyd og tror faktisk slet ikke den æder .iso'er
|
|
hifreak
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den er lidt overkill har tænkt på at købe en NUC, men skal først have ny hjemmebio. Indtil videre skal det være ret enkel er meget interesseret i en WD live 3gen, hvis nogen skulle have sådan en liggende de ikke bruger. |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |