recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: streaming afspiller *KØBT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: streaming afspiller *KØBT*

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 09:12
Jeg har en Mede8er 1000, som vist kan alle formater og lyd samt 3D. Den overvejer jeg at sætte til salg for kr. 1.000. Den er selvfølgeligt med kvittering og det hele
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

<span style="line-height: 16.7999992370605px;">Jeg har en Mede8er 1000, som vist kan alle formater og lyd samt 3D. Den overvejer jeg at sætte til salg for kr. 1.000. Den er selvfølgeligt med kvittering og det hele</span>

Synes de laver nogle rigtig gode afspillere og de har en venlig brugeroverflade, den kunne jeg sagtens være interesseret i
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 14:12
Jeg kan se du bor i Gilleleje, så du kan komme forbi og se den, hvis du har lyst. Jeg sender PB med mit telefonnummer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 17:10
eller en Boxee Box, de æder alt i iso op til 20 GB.
//Guldhammer
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 08:52
Min Dune er stadig til salg ;-)
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Min Dune er stadig til salg ;-)

Synes det bliver for dyrt med Dune og der er ikke rigtig noget software, som bliver opdateret mere. Har brugt YaDIS, men synes det er for omfattende at eksportere til den hver gang. Har selv haft Dune
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu