|
K: streaming afspiller *KØBT* |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Mede8er 1000, som vist kan alle formater og lyd samt 3D. Den overvejer jeg at sætte til salg for kr. 1.000. Den er selvfølgeligt med kvittering og det hele
|
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Synes de laver nogle rigtig gode afspillere og de har en venlig brugeroverflade, den kunne jeg sagtens være interesseret i ![]() |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg kan se du bor i Gilleleje, så du kan komme forbi og se den, hvis du har lyst. Jeg sender PB med mit telefonnummer
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
eller en Boxee Box, de æder alt i iso op til 20 GB.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Min Dune er stadig til salg ;-)
|
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Synes det bliver for dyrt med Dune og der er ikke rigtig noget software, som bliver opdateret mere. Har brugt YaDIS, men synes det er for omfattende at eksportere til den hver gang. Har selv haft Dune ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |