recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Subwoofer (B&W, Dali)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Subwoofer (B&W, Dali)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af jj79 jj79 skrev:

Har fået en <span style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">Earthquake Minime-P8 i overskud.</span>
<span style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">
</span>
<span style="font-size: 14px; line-height: 20px;">http://www.dba.dk/subwoofer-earthquake/id-1019941071/</span>

Tak for tilbud men den ligger også over mit budget som brugt sub.
Mvh Lars.
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

Oprindeligt skrevet af Jesper Flamand Jesper Flamand skrev:

Jeg har en B&W 10CM Sub i piano sort du kan købe?

Hvad skal den koste?

Hvad er du villig til at give? Den er 2 år gammel. Står som ny med original kasse og indhold.

Redigeret af Jesper Flamand - 18-November-2015 kl. 18:19
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 18:29

<span style="line-height: 16.8px;">

</span><br style="line-height: 16.8px;"><span style="line-height: 16.8px;">Hvad skal den koste?
</span>

Hvad er du villig til at give? Den er 2 år gammel. Står som ny med <span style="line-height: 16.8px;">original </span>kasse og indhold.

Lige nu kigger jeg på ny fra Hifiklubben. F.eks. ASW608 eller Dali E 12 F. Altså en pris mellem 3.400 til 4.000

Jeg kan vel dårlig tilbyde dig den pris for din sub hvis den kun er 2 år gammel og står som ny
Mvh Lars.
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 21:01

<span style="line-height: 16.8px;">

</span><br style="line-height: 16.8px;"><span style="line-height: 16.8px;">Hvad skal den koste?
</span>

Hvad er du villig til at give? Den er 2 år gammel. Står som ny med <span style="line-height: 16.8px;">original </span>kasse og indhold.

Lige nu kigger jeg på ny fra Hifiklubben. F.eks. ASW608 eller Dali E 12 F. Altså en pris mellem 3.400 til 4.000

Jeg kan vel dårlig tilbyde dig den pris for din sub hvis den kun er 2 år gammel og står som ny

Neej det var måske lige i underkanten Smile Men ellers må du jo sige til hvis det finder interesse.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 14:21
Mangler stadig.
Mvh Lars.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu