|
K: Subwoofer. SVS Eller andet godt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2013 kl. 22:41 |
Søger en ny sub der er kraftig nok til at spille en 6x6m stue op..
Gerne en SVS eller XTZ.. Krav: Sort eller hvid 12" eller størrere Skal kunne afhentes her på sjælland.. Skriv hvad i har.. Redigeret af nitrotg - 15-Juni-2013 kl. 11:59 |
|
![]() |
|
smuld ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har noget liggende, men kan ikke lige huske nu, hvor mange tommer den er på. den er dog på 400watt hvis jeg husker rigtig, men kan da lige vende tilbage i morgen.
Ps. den kan uden problemer klare 6x6m stue |
|
Qnap-659
tvix6600 Samsung ps51d8005 Onkyo 616 Kef 3005se |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Ærgeligt det er sjælland. har ellers en diy sub, med 2x 12 peerless enheder og b&w forstærker. spiller sindsygt godt, og går kælder dybt
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Ingen DIY Subs..
|
|
![]() |
|
Tibber ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Status: Offline Point: 81 |
Hvis du ombestemmer dig mht. sjælland har jeg en XTZ 12 tommers i sort. Den er rigeligt til 6x6 :)
Står i århus.
|
|
![]() |
|
Med mindre den er meget billig tror jeg sku ikke det kan betale sig for mig med bro og benzin ;)
|
|
![]() |
|
Tibber ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Status: Offline Point: 81 |
Det er nok rigtigt. Det kunne jo være du kunne finde en der tog turen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |