recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Subwoofer til Micropods
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Subwoofer til Micropods

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
freqcc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2020
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér freqcc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Subwoofer til Micropods
    Sendt: 01-December-2020 kl. 21:38
Hej med jer, 

Jeg søger en subwoofer til et par Podspeakers Micropods, som jeg har til at stå i en lille stue. Det oplagte valg ville nok være en Micropod sub, men kan se der ikke er vildt mange på markedet af dem.

Jeg tager også gerne imod råd om hvad jeg skal kigge efter på f.eks. DBA. 

Krav:
- Den skal være aktiv, da jeg ikke har en forstærker
- Den skal være lille og gerne stilren.
- Den skal være forholdsvis billig, da jeg er en fattig studerende.

Håber i kan komme med forslag til hvad jeg skal kigge efter, eller måske har noget liggende. 

Med venlig hilsen
Frederik
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 07:47
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 11:11
u er forholdsvis billig jo et forholdsvis relativt begreb. Men jeg har en Anthony Gallo tr-3, tror jeg den hedder, der ikke benyttes. Den er med 10" Peerless xls enhed og 100w forstærker. Problemet er nok bare at den befinder sig på Sjælland.
Ellers vil jeg påstå at det 7kke fås bedre i den relativt billige ende.
Hvis du kan finde transport, så kan jeg finde en god pris.
Mvh. l'Blundt
Til top
freqcc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2020
Sted: Aarhus
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér freqcc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 11:58
Jeg tænker at billigt i mit tilfælde betyder på den lave side af 1.000 kr., da jeg satser på at finde noget brugt. 

Derfor vil jeg næsten ikke tillade mig at byde på den, da jeg kan se de går for noget mere end det. Jeg tror jeg vil kigge efter den #1 linker til, på den blå avis. 
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 14:03
Hvis du finder transport, så kan vi godt finde en god pris til dig. Kan jo ikke have studerende ikke har god lyd ;)
Jeg kan måske også finde transport. 
Mvh. l'Blundt
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 17:24
Hej Frederik

Jeg har en Dali fazon sub 1 stående i hvid. Den er pæn dog med brugsspor. Den kan du godt få for 500 kroner inclusive et kvalitetskabel med Y-splitter.
Den skal dog afhentes på Frederiksberg/Vesterbro, eller i nordsjælland.

Med venlig hilsen
Jacob
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu