|
K: Subwoofer til Micropods |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
freqcc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2020 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2020 kl. 21:38 |
Hej med jer,
Jeg søger en subwoofer til et par Podspeakers Micropods, som jeg har til at stå i en lille stue. Det oplagte valg ville nok være en Micropod sub, men kan se der ikke er vildt mange på markedet af dem. Jeg tager også gerne imod råd om hvad jeg skal kigge efter på f.eks. DBA. Krav: - Den skal være aktiv, da jeg ikke har en forstærker - Den skal være lille og gerne stilren. - Den skal være forholdsvis billig, da jeg er en fattig studerende. Håber i kan komme med forslag til hvad jeg skal kigge efter, eller måske har noget liggende. Med venlig hilsen Frederik
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
u er forholdsvis billig jo et forholdsvis relativt begreb. Men jeg har en Anthony Gallo tr-3, tror jeg den hedder, der ikke benyttes. Den er med 10" Peerless xls enhed og 100w forstærker. Problemet er nok bare at den befinder sig på Sjælland.
Ellers vil jeg påstå at det 7kke fås bedre i den relativt billige ende. Hvis du kan finde transport, så kan jeg finde en god pris.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
freqcc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2020 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 3 |
Jeg tænker at billigt i mit tilfælde betyder på den lave side af 1.000 kr., da jeg satser på at finde noget brugt.
Derfor vil jeg næsten ikke tillade mig at byde på den, da jeg kan se de går for noget mere end det. Jeg tror jeg vil kigge efter den #1 linker til, på den blå avis.
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Hvis du finder transport, så kan vi godt finde en god pris til dig. Kan jo ikke have studerende ikke har god lyd ;)
Jeg kan måske også finde transport.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Frederik
Jeg har en Dali fazon sub 1 stående i hvid. Den er pæn dog med brugsspor. Den kan du godt få for 500 kroner inclusive et kvalitetskabel med Y-splitter. Den skal dog afhentes på Frederiksberg/Vesterbro, eller i nordsjælland. Med venlig hilsen Jacob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |