recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Surround receiver, ala Yamaha RX-A830
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Surround receiver, ala Yamaha RX-A830

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akrobet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Februar-2015
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akrobet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Surround receiver, ala Yamaha RX-A830
    Sendt: 17-Februar-2015 kl. 18:51
Skriv gerne hvis du har en surround receiver i overskud, gerne samme model, men andre i mindst den klasse har muligvis også interesse. Ideelle parametre: 
- god lyd! 
- 7x100W+ 
- afspilning af medier via netværket 
- mobile app til fjernstyring 

Redigeret af akrobet - 17-Februar-2015 kl. 18:52
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 20:48
Hvorfor køber du ikke den model? Så længe den koster 3500kr fra ny, så tror jeg ikke, at du finder noget med samme kræfter og funktioner billigere. Ikke engang brugt.
Det er en lidt underlig situation, for normalt kan det egentlig aldrig betale sig at købe nyt, hvis man ikke er afhængig af de aller nyeste funktioner. Men den pågældende Yamaha er bare så billig, at man får svært ved at finde noget tilsvarende.
Til top
akrobet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Februar-2015
Sted: Denmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akrobet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2015 kl. 07:57
Det er måske også det jeg ender med at gøre. Jeg ville bare høre om der er nogen ude med en først.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu