|
K: Surround receiver, ala Yamaha RX-A830 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akrobet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2015 kl. 18:51 |
Skriv gerne hvis du har en surround receiver i overskud, gerne samme model, men andre i mindst den klasse har muligvis også interesse. Ideelle parametre:
- god lyd! - 7x100W+ - afspilning af medier via netværket - mobile app til fjernstyring Redigeret af akrobet - 17-Februar-2015 kl. 18:52 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor køber du ikke den model? Så længe den koster 3500kr fra ny, så tror jeg ikke, at du finder noget med samme kræfter og funktioner billigere. Ikke engang brugt.
Det er en lidt underlig situation, for normalt kan det egentlig aldrig betale sig at købe nyt, hvis man ikke er afhængig af de aller nyeste funktioner. Men den pågældende Yamaha er bare så billig, at man får svært ved at finde noget tilsvarende.
|
|
![]() |
|
akrobet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er måske også det jeg ender med at gøre. Jeg ville bare høre om der er nogen ude med en først.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |