recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Surround receiver ell. st. forst. i Nordjylland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Surround receiver ell. st. forst. i Nordjylland

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Surround receiver ell. st. forst. i Nordjylland
    Sendt: 30-November-2014 kl. 18:40
Hej

Jeg er på udkig efter en surround receiver, gerne med AirPlay, eller en fornuftig stereo forstærker til afhentning i Nordjylland i morgen eller tirsdag.

Skriv, hvad I eventuelt ligger inde med. Jeg vil gerne have et kendt mærke. Det gør ikke noget, at det har lidt år på bagen. Budget: 1.000-1.500 kr.

Med venlig hilsen
Til top
xireuz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-September-2011
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xireuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:18
Jeg har en Yamaha RX-V663 hvis det er har interesse?
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juli-2008
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:19
Du kan få en helt ny med det budget hvis du er hurtig

https://www.dustinhome.dk/product/5010811022/vsx-529---black
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:28
Hvad skal du have for din Yamaha? Jeg tjekker lige tilbuddet Smile
Til top
xireuz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xireuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:31
Havde regnet med cirka 900 kr. Virker upåklageligt og har en del power. Har kasse og alt det der normalt medfølger.
Til top
xireuz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xireuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:32
Står i Frederikshavn.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:35
Uhh, det er lidt svært. Kæresten vil også gerne have AirPlay.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:36
Det tilbud på dustinhome.dk er fristende. Nogen der ved, hvor lang tid det bliver ved? Kan det anbefales?
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juli-2008
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:45
Det er weekendrush og slutter Idag. Jeg har samme model og er tilfreds. Det er dog min første SR receiver så jeg har ikke det store sammenlignings grundlag
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 19:46
Okay, det lyder også som et godt tilbud Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu