|
K: Surround receiver ell. st. forst. i Nordjylland |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2014 kl. 18:40 |
Hej
Jeg er på udkig efter en surround receiver, gerne med AirPlay, eller en fornuftig stereo forstærker til afhentning i Nordjylland i morgen eller tirsdag. Skriv, hvad I eventuelt ligger inde med. Jeg vil gerne have et kendt mærke. Det gør ikke noget, at det har lidt år på bagen. Budget: 1.000-1.500 kr. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Yamaha RX-V663 hvis det er har interesse?
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Du kan få en helt ny med det budget hvis du er hurtig
https://www.dustinhome.dk/product/5010811022/vsx-529---black |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hvad skal du have for din Yamaha? Jeg tjekker lige tilbuddet
![]() |
|
![]() |
|
xireuz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2011 Status: Offline Point: 23 |
Havde regnet med cirka 900 kr. Virker upåklageligt og har en del power. Har kasse og alt det der normalt medfølger.
|
|
![]() |
|
Står i Frederikshavn.
|
|
![]() |
|
Uhh, det er lidt svært. Kæresten vil også gerne have AirPlay.
|
|
![]() |
|
Det tilbud på dustinhome.dk er fristende. Nogen der ved, hvor lang tid det bliver ved? Kan det anbefales?
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Det er weekendrush og slutter Idag. Jeg har samme model og er tilfreds. Det er dog min første SR receiver så jeg har ikke det store sammenlignings grundlag
|
|
![]() |
|
Okay, det lyder også som et godt tilbud
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |