|
K: Surround receiver under 15 cm høj |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stewin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2012 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2012 kl. 10:22 |
Jeg søger en surround receiver som er under 15,2 cm høj, da der ikke er plads til mere.
Eneste krav, er at den skal have HD ind/udgang Så hvis du ligger inde med sådan en du gerne vil af med, kunne jeg godt være interesseret. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der også skal være plads til lidt ventilation, kunne en af de to følgende være en mulighed. De findes måske også brugt i markedet.
Pioneer VSX-S300 med en højde på 8,5 cm.: http://www.tapeconnection.dk/DvdSurround.aspx?id_category=50&product_number=5750240 Den har en storebror, der hedder VSX-S500 i samme højde. Marantz NR1402 med en højde på 10,5 cm. http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?&products_id=766 Marantz NR1402 og den kraftigere NR1602 har tidligere været solgt ud til ret lave priser, så måske en eller anden er klar til at skifte ud igen... Det var dem, jeg lige kunne komme på. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej.
Og du skal lige huske,at selv med de lave modeller skal du have minium 10cm fri plads. Mvh. |
|
![]() |
|
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
Kan man ikke se bort fra den frihøjde hvis reolen forstærkeren står på er åben både fortil og bagtil?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Det er mulig,men jeg ved ikke om det er noget du skal satse på. Mvh. Ps. De skriver i manualen min.10cm. frihøjde. Redigeret af nesager - 23-August-2012 kl. 18:20 |
|
![]() |
|
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
Jeg er nemlig selv ved og beregne målene til et nyt reol system, og har kun 1,5 cm i siderne til min forstærker, 10 cm i toppen dog, og så som sagt åbent både for og bagtil, således at luften kan strømme igennem. Forstærkeren er en Anthem 700.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Hvis ikke din receiver skal dø (læs: gå i stykker) skal den have ca 10 cm luft over sig, da varm luft stiger opad... Cambridge 551 er lav med 11 cm og med blæser udsugning på bagsiden, så den er et oplagt valg. Se hi-fi klubbens hjemmeside. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/cambridge_azur-551r_surround-receiver_sort.htm
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Bare af ren nysgerrighed - jeg har en 9 mdr gammel Pio VSX-S500 fra Av Connection.
Hvad er dit prisleje? Den står på Amager. Mvh Andreas |
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
FYI
Bare for min Pio LX.82 med ICE Power, hvilket KRAFTIGT minimerer varmeudvikling, sammenlignet med fx. en ONKYO (som man kan stege pølser på, når den er i brug), skal der MINIMUM i følge manualen afsættes 10cm frirum over, 10cm bagtil, og 20cm til hver side af forstærkeren, for at sikre god afkøling. Aktiv køling i form af blæsere kan hjælpe med at nedsætte disse værdier. Mvh Frank |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |