|
K: Surround receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2014 kl. 22:35 |
Jeg er på udkig efter en ny (brugt) surround receiver. Min nuværende er omkring ti år gammel og mangler derfor hdmi, lpcm osv...
Receiveren skal bruges i min stue og behøver ikke være den kraftigste / dyreste, så længe den opfylder mine ønsker. Jeg har et rum i kælderen, hvor der skal bruges en del flere penge på udstyr. :) Mine ønsker er... - LPCM / flac (Konverterer bluray surround formater til flac/lpcm multi ch., da jeg kører mac) - DLNA - Spotify Min nuværende receiver er en Harmon Kardon AVR-505 Limited Edition, men er åben for andre mærker. Jeg har også en tråd liggende under Surround, men tænkte, at der også kunne blive til nogle højtalere ved at købe brugt???
|
|
![]() |
|
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Da jeg har opgraderet har jeg min Harmon Kardon AVR355 til salg hvis det skulle være af interesse?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |