|
K: Surround receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2016 kl. 16:33 |
Hej Jeg søger: Brugt surround receiver til film og musik (haves: Dali Zensor 7, Zensor Vokal, Dali Elegance 01 højtalere og Dali SWA8 subwoofer).
Den må gerne have AirPlay, men dette er ikke et krav. Receiveren skal være i god stand og virke tilfredsstillende. Gerne i nærhed af Nordjylland/Aalborg/Hjørring 9800 (sidstnævnte er vores bopælsby). Mærke ikke så vigtigt, men den må gerne være af nogenlunde kvalitet. Prisleje: cirka 1000-1500 kr. Med venlig hilsen
Redigeret af Ravnholdt - 23-April-2016 kl. 16:34 |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Denon x2000 som nok ligger indenfor det prisleje. Den har airplay via kablet netværk.
Den er 100% i orden. Den befinder sig ved Aarhus, men jeg har familie i Ålborg, så er til tider nordpå. Du kan skrive en besked hvis der har interesse |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Sender PB. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 24-April-2016 kl. 19:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |