|
K: surround reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2013 kl. 17:54 |
Hejsa
Mine forældres oldgamle denon er stået af og de vil gerne have en ny ultra billig De har en Apple tv og den skal kobles til sådan så de kan streame airplay fra yousee musik eller spotify De har ikke mange penge til en ny reciever og de har kun 2 højtalere pt men ville jo være lækkert med en sr reciever. Skal helst være på Sjælland. |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor billigt????? Har en Pioneer Sc-Lx81,den koster 5000.00 kr,men det er nok ik den pris du mener......... hehe
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Elgiganten har en pioneer til 1111 du kan sikkert ikke gøre det meget billigere når den skal ha hdmi
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Tak for tips. Havde nok håbet på en 500 mand for en brugt. Men 1111 for en ny er billigt
|
|
|
|
![]() |
|
Kunne nok godt investere i en pioneer
|
|
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Jeg har en Yamaha RX-V861 stående. Ikke brugt meget, ser ud som ny. Jeg sælger dog ikke for under 800. Farven er titan. Skriv hvis det kunne være interessant. Står i Frederiksværk, men jeg skal til Jægerspris på onsdag, det er vist i nærheden af dig. Mvh. Jacob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |