|
K: Surround reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2013 kl. 18:47 |
Jeg leder efter en opgradering til min gamle trofaste Onkyo TX-DS787.
Egentlig havde jeg overvejet at springe på tilbuddet fra AV-connection på Onkyo TX-NR818: men vil prøve at finde noget i tilsvarende modeller som brugt, max. 3 år gl. for at få prisen lidt nedad. Jeg er interesseret i både Onkyo, Yamaha, Pioneer m.fl. Mine fronter er Gamut Dana 2650. Er der nogle som har noget interessant til salg eller kan linke til noget I har set? På forhånd tak :-)
Redigeret af Preps - 28-Juni-2013 kl. 18:47 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.dba.dk/forstaerker-denon-avr-3312/id-1001617957/
Den ville jeg tjekke ud. BS |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Mange tak for linket, jeg har faktisk kigget på den, men syntes umiddelbart ikke at den klarer sig alt for godt i div. test. Det syntes også har været tilfældet med de andre Denon jeg har kigget på. Men selvfølgelig er test en ting og mine egne ører noget andet, så Denon er bestemt ikke afskrevet. Jeg skal lige tilføje at jeg kommer til at bruge den mest til film, men en fornuftig stereo er også meget velkommen. Den har jeg savnet lidt ved min nuværende reciever.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jeg er selv mest til Onkyo og kender ikke den Denon. Men prisen kan man ikke klage over.BS
|
|
![]() |
|
Uden på nogen måde at være velbevandret ud i nutidens recievere hælder jeg også mest til Onkyo, men du har ret, 3312'eren virker som et godt bud i fht. prisen. Den er noteret :-)
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
Har også denne, du kan komme med et bud hvis den har interesse :)
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
Mange tak for tilbuddet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |