|
K: surroundforstærker til min far |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jjmikkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2015 kl. 11:34 |
Min far på 70 mangler en surroundforstærker. Han har 5.1 setup med B&W højtalere (der vist har kostet 15000 stk for en del år siden) som fronter, og lidt skrammel som bag og center. Hans gamle surroundforstærker er ved at stå af, og han vil gerne have en ny.
Den behøver ikke at være for fancy. Han er ingen feinsmecker. Omkring 1000-2000 kr. Er der nogen der har noget de vil af med? Mvh Mikkel
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har en denon avr-3803 i rigtig fint stand, den koster 1000 kr.
Den spiller godt og fungere 100%. jeg tror enda jeg har original emballage og kvittering samt manual til den. Mvh Kim L. Poulsen
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Hej, jeg har i dag foræret bl.a. en surround-receiver, Sony STR-DA2400ES, til en ungdomsklub.
Så køb følgende, før jeg får abstinenser og køber en surround-receiver som ovenstående igen, mens jeg venter på, at en nikanals-surround-receiver med HDCP 2.2. og HDMI 2.0A mv. kommer ned i pris. ![]() http://www.dba.dk/sony-str-da2400es-71/id-1017543588/ Aktuelt regner jeg med, at min forrige surround-receiver, en Denon AVR-2105 kan bære mig igennem indtil videre, så jeg vil se en film nu og vurdere derpå. I øvrigt er der en lillebror til ovenstående til salg her på recordere, og ihændehaveren er åben for bud på følgende link: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142069&PID=1431627&title=v-s-surround-receiver#1431627 Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 11-September-2015 kl. 14:29 |
|
![]() |
|
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
Med mindre den skal være brugt, så er dette vel en mulighed, hvis man ikke har brug for lan/bluetooth/airplay.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/HTR2067BL/yamaha-5-1-surround-receiver-htr-2067-sort |
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Hej jjmikkel
Jeg har som Jørgensen skriver en SONY STR-DA1200ES til salg. Den har ikke de nyeste formater, men er det ikke et must så får du meget power til en meget lille pris. Den står i mint kondition i sølv, med en programbar fjernbetjening der også er pæn (brugt men pæn). Jeg sender gerne billeder, men der er ikke lagt nogle op pga. recorderes "max" 200kb. Jeg har selv brugt den i et 5.1 setup med B&W front Bi-ampet. Jeg har selv skiftet den ud med en Marantz 6009, og det "eneste" jeg fik ved opgraderingen var features, IKKE power. Redigeret af KevinL - 11-September-2015 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg har en Onkyo TX-SR805. Kraftværk på godt 25KG. Den kan du få for 1500,- kr.
|
|
![]() |
|
jjmikkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
Der er kommet rigtig mange gode bud. Tak for det!
Jeg har dog ikke nogen forudsætning for at vælge...umiddelbart tænker jeg at Onkyo´en er et godt bud, for den er...tung... Hvilken af de foreslåede er bedst?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du skal være påpasselig med ONKYO, da HDMI-board fejl er udbredt på dem. Så få fat i en, som enten har fået skiftet HDMI-board, eller hvor du er sikker på, at pågældende model er dækket af ONKYO's udvidede garanti!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
den Denon jeg har til salg, vejer 17 kg, og kan godt købes til de 1000 kr inklusiv forsendelse.
Mvh Kim L. Poulsen
|
|
![]() |
|
Kan det passe at denon avr-3803 ikke har HDMI? Det tænker jeg nemlig at den skal have...
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Jeg ved ikke hvor i landet du er, men du skal være velkommen til at kigge forbi og se & høre min sony i Esbjerg.
Jeg tror ikke at du bliver skuffet :) |
|
![]() |
|
Glemte at tilføje at det er med et sæt b&w :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |