recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: surroundforstærker til min far
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: surroundforstærker til min far

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jjmikkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2009
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjmikkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: surroundforstærker til min far
    Sendt: 11-September-2015 kl. 11:34
Min far på 70 mangler en surroundforstærker. Han har 5.1 setup med B&W højtalere (der vist har kostet 15000 stk for en del år siden) som fronter, og lidt skrammel som bag og center. Hans gamle surroundforstærker er ved at stå af, og han vil gerne have en ny. 

Den behøver ikke at være for fancy. Han er ingen feinsmecker. 

Omkring 1000-2000 kr. 

Er der nogen der har noget de vil af med?

Mvh
Mikkel
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 12:15
jeg har en denon avr-3803 i rigtig fint stand, den koster 1000 kr.

Den spiller godt og fungere 100%.

jeg tror enda jeg har original emballage og kvittering samt manual til den.

Mvh Kim L. Poulsen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 14:27
Hej, jeg har i dag foræret bl.a. en surround-receiver, Sony STR-DA2400ES, til en ungdomsklub.

Så køb følgende, før jeg får abstinenser og køber en surround-receiver som ovenstående igen, mens jeg venter på, at en nikanals-surround-receiver med HDCP 2.2. og HDMI 2.0A mv. kommer ned i pris. Wink

http://www.dba.dk/sony-str-da2400es-71/id-1017543588/

Aktuelt regner jeg med, at min forrige surround-receiver, en Denon AVR-2105 kan bære mig igennem indtil videre, så jeg vil se en film nu og vurdere derpå.

I øvrigt er der en lillebror til ovenstående til salg her på recordere, og ihændehaveren er åben for bud på følgende link:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=142069&PID=1431627&title=v-s-surround-receiver#1431627

Mvh. Jørgensen

Redigeret af Jørgensen - 11-September-2015 kl. 14:29
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 14:44
Med mindre den skal være brugt, så er dette vel en mulighed, hvis man ikke har brug for lan/bluetooth/airplay.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/HTR2067BL/yamaha-5-1-surround-receiver-htr-2067-sort
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 19:22
Hej jjmikkel

Jeg har som Jørgensen skriver en SONY STR-DA1200ES til salg.

Den har ikke de nyeste formater, men er det ikke et must så får du meget power til en meget lille pris.

Den står i mint kondition i sølv, med en programbar fjernbetjening der også er pæn (brugt men pæn).
Jeg sender gerne billeder, men der er ikke lagt nogle op pga. recorderes "max" 200kb.

Jeg har selv brugt den i et 5.1 setup med B&W front Bi-ampet.
Jeg har selv skiftet den ud med en Marantz 6009, og det "eneste" jeg fik ved opgraderingen var features, IKKE power.

Redigeret af KevinL - 11-September-2015 kl. 20:10
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 22:46
Jeg har en Onkyo TX-SR805. Kraftværk på godt 25KG. Den kan du få for 1500,- kr.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjmikkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 10:23
Der er kommet rigtig mange gode bud. Tak for det!

Jeg har dog ikke nogen forudsætning for at vælge...umiddelbart tænker jeg at Onkyo´en er et godt bud, for den er...tung...

Hvilken af de foreslåede er bedst?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 11:33
Du skal være påpasselig med ONKYO, da HDMI-board fejl er udbredt på dem. Så få fat i en, som enten har fået skiftet HDMI-board, eller hvor du er sikker på, at pågældende model er dækket af ONKYO's udvidede garanti!

M.v.h.
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 11:38
den Denon jeg har til salg, vejer 17 kg, og kan godt købes til de 1000 kr inklusiv forsendelse.

Mvh Kim L. Poulsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjmikkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 13:33
Kan det passe at denon avr-3803 ikke har HDMI? Det tænker jeg nemlig at den skal have...
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 13:58
Jeg ved ikke hvor i landet du er, men du skal være velkommen til at kigge forbi og se & høre min sony i Esbjerg.
Jeg tror ikke at du bliver skuffet :)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 14:00
Glemte at tilføje at det er med et sæt b&w :)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu