|
K: Surroundprocessor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
the_torst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2012 kl. 11:45 |
Hej recordere
Jeg leder efter en billig surround processor: budget er på 3000dkk. De nye er simpelthen for hårde ved pungen, som man siger. God weekend!
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du kan finde lidt ekstra gryn så har jeg en lækker Rotel RSP-1069 processor som jeg ikke bruger mere. Den har HDMI indgange men kan ikke dekode de "nye" HD formater, men den kan modtage LPCM så der er stadig mulighed for at nyde de nye formater hvis man lader sin blu-ray afspiller dekode lydformatet.
Prisen er 5000kr
|
|
![]() |
|
the_torst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2012 Status: Offline Point: 3 |
Det kunne godt komme på tale, men jeg skal lige have skrabet lidt sammen så :) Tak for tilbuddet!
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Jeg har sendt en PB.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
har en Rotel til at stå, kun DTS Og Dolby Digital.
Ældre dame, men prisen er derefter. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
oestervangsvej ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 79 |
hvad hedder den?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |