|
K: surroundreceiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2017 kl. 15:57 |
Jeg skal bruge en surround receiver, den skal bare være billig.
Krav: optisk indgang og den skal kunne fjernbetjenes. jeg har en logitech, så det er fint så længe IR modtageren på forstærkeren virker. Hdmi er et plus, men ikke nødvendigt. Det er også fint hvis det ikke er et kæmpe skrummel Er der nogen der har en panasonic sa-xr59, så bliver jeg rigtig glad:-)
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Fidoble ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er billigt, hvor ligger vi henne prismæssigt?
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg har set en xr59 til 500.
Mine receiverkrav er ret små, da det bare er til fjersynet. Hdmi er ikke engang et must og jeg er sikker på der står en del forældede receivere derude der bare står og samler støv. Så prismæssigt så biææigt som muligt.... |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Onkyo TX-SR706 I sort, i Allerød , HDMI er muligvis defekt på billedsiden. Pris 500
|
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
takker, men gider ikke defekte hdmi.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |