|
K: SVS Soundparh Tri Band trådløs sender/modtager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2022 kl. 11:05 |
Søger efter sådan et sæt - https://www.av-connection.dk/?PGr=14811 - er der en der ligger inde med et sæt de skal af med?
Jeg skal igang med forsøg på omplacering af sub 😊 1000 tak Vh Peter
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg mener jeg har set nogle af Klipsch tilsvarende på dba for nogle dage siden. Eller var det mon Dynaudio. I hvertfald tænker jeg at det er et forsøg værd at kigge der ovre. Alternativt mener jeg parts express har nogle tilsvarende fra Dayton Audio.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
jeg har ikke lige kunnet finde dem, men søgte på Klipsch og de koster lidt mindre end svs, dem kigger jeg lige på 👌
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Har du link til dem du har kigget på?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
VWV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-April-2022 Status: Offline Point: 1 |
Hvis ikke du har fundet en løsning kunne denne måske være noget:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |