|
K: SVS sub PB10/12/1000/2000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2016 kl. 16:03 |
Købes (københavn-sjælland)
SVS Subwoofer model PB10, PB12, PB12 PLUS eller PB1000 eller PB2000 eller lign mvh Jonas
Redigeret af jonit - 15-Juli-2016 kl. 11:29 |
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Svs nsd12sb til salg? Under 1 år gammel med garanti og alt emballage. Jeg kan godt sende den. 3600 inklusiv fragt.
Stand som ny Mvh Kim lehmann Poulsen |
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Hej Kim
tak jeg ved godt at du har den til salg, du skrev til mig på min tråd. Søger nok desværre en PB2000 model. mvh Jonas
|
|
Min Bio |
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Ok så bare du specifikt skrev på en model magen til min. Så vidste ikke om du havde glemt det😀
Mvh Kim |
|
![]() |
|
OK bare lige for at være helt sikker. Det er en lukket model, altså sealed box "SB"l du har ikke?
Jeg søger nemlig en en Ported box "PB", Mvh Jonas
|
|
Min Bio |
|
![]() |
|
Korrekt. Men du skrev også på en sb i en salgstråd derfor forvirringen.
http://forum.recordere.dk/s-svs-sb12nsd_topic147173.html Mvh Kim Redigeret af Decolour - 11-Juli-2016 kl. 18:26 |
|
![]() |
|
Ja det kan jeg da godt se at det ikke var den jeg ledte efter, det må være sommervarmen
![]() |
|
Min Bio |
|
![]() |
|
Fritz Munk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2011 Sted: Nyborg DK Status: Offline Point: 79 |
Redigeret af Fritz Munk - 12-Juli-2016 kl. 13:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |