|
K: SVS Subwoofer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 15:11 |
Jeg vil gerne købe en af følgende 3 subwoofere fra SVS:
SVS SB-2000 SVS PB-2000 SVS PC-2000 Skriv hvis du har en til salg! mvh Allan |
|
![]() |
|
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Hej Allando. Blot et råd - Jeg har en sb2000 og kigger tæt på dagligt efter en nr 2 på dba. Det sidste år har jeg en gang set en pc2000 og en pb2000. Med andre ord, folk beholder dem sgu:).
Kan du leve med deres model før svs sb12-nsd, så er den jævnligt på dba til ca 2500kr. Nu husker jeg ikke helt om det var sb1000 eller 2000, men nsd kunne faktisk levere lidt højere spl i 40-60 området (mener jeg det var).
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Har selv været ude med kikkerten det sidste stykke tid. men ingen at finde, kun en SB13-ultra til 11k brugt.
Har en svs sb-12 plus i forvejen (forgænger for sb-2000) og valgte at købe en sb-12NSD i Av-connection til 3999kr. Den følger FINT med plus'eren. De er dog ikke kalibreret ordentligt endnu. |
|
![]() |
|
Tak for svar Bromberg5 og Andromeda...jamen så må jeg jo købe en ny hos AV-connection
![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6404 |
Har sendt en PB til dig (sendt i går)
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Såfremt en svs sb-12 plus måtte have interesse har jeg en jeg kraftigt overvejer at sælge.
Er super glad for den, men rent fysisk kan jeg ikke få den til at passe ind i mit nye projekt/setup. |
|
![]() |
|
...desværre, har ikke min interesse...ellers tak for tilbuddet... |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Hva ska den koste?
|
|
![]() |
|
Du kan evt. sende en personlig besked med dit tilbud... |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
FYI - Der er kommet en til salg i dag herinde på forummet.
Redigeret af Bravo - 27-Januar-2016 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
Takker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |