|
K: Synology 2012 --> 2016 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2016 kl. 10:05 |
Skal have ny NAS... Nogen der har noget til salg?
Er interesseret i 2bay, 4 bay og 5 bay. Evt med disk(e) /Jesper
|
|
![]() |
|
jjmikkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en ds210j uden diske. Kunne det have interesse?
Mvh Mikkel |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg har muligvis en 412+ med 2gb ram, men skal først modtage og teste min nye HP Microsserver inden jeg ved om jeg vil sælge
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Jeg har en DS410 med 3x2 Tb diske (plads til 4), som du kan købe billigt (bruger den ikke mere). Pris-idé: 2.500,- afhentet (i Bagsværd).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
JLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
412'eren er absolut interessant.
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg skal nok vende tilbage, så snart jeg har testet min hp microserver, mangler lige et vga kabel, sådan et har jeg ikke haft brug for i laaaaaaang tid :D
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |