|
k: synology nas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2012 kl. 19:26 |
Søger en 2 muligvis 4 bay nas.. gerne med hdd men ikke et krav....
Skal være fra model 209 og op eller 409 og op... helst... hvis i har andet kan det også komme på tale hvis prisen er god :) |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Rasmussen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2011 Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har sat en 710+ tilsalg herinde. Om pris eller model passer dig skal jeg ikk ku sige
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Har en 406 med 4 x 500GB. Ved godt det ikke er det samme, men du kan få den billigt :-)
|
|
![]() |
|
poul_madsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
Jeg har en DS408 hvis du kan bruge sådan en?
Hilsen Poul |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
I må meget gerne begge to skrive en pm til mig.... med pris og hvor den befinder sig i landet... på forhånd tak
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Har en CS407 med 4 *2TB Samsung HD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |