|
K: System Kamera (i KBH område) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2014 kl. 13:59 |
Hej med jer,
Nogen af jer der ligger inde med et systemkamera ? Så kunne jeg godt være køber, skriv en pm. Mvh Mikkel |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et Panasonic GH3. Kunne det have interesse?< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f6854259//helpers/preHelper.js">
Det er helt nyt, stadig plomberet. Jeg regnede med at vill bruge det til at lave video med - men jeg satser fuldt og fast på mit Sony A7 i stedet :) Redigeret af fjongejohn - 22-December-2014 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/f6854259//helpers/preHelper.js"> Redigeret af fjongejohn - 22-December-2014 kl. 18:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |