|
K: Tannoy Arena Subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 14:52 |
Da min subwoofer i nedenstående sæt er stået af søger jeg et tilbud på en erstatnings-woofer af samme slags.
![]() http://kortlink.dk/tannoy/bbnr Ligger du inde med sådan en sag du gerne vil sælge, så sig endelig til hvad du skal have for den. |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske, kommer an på hvad du vil smide for sådan en fætter:)
|
|
![]() |
|
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Hej Bravo
Godt at se du stadig huserer her. Det var jo dig der i sin tid satte mig i forbindelse med det anlæg :) Er det din egen du vil bytte ud? Jeg aner ikke hvad sådan en basse skal koste. Har du en idé? |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
PM sendt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |